Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Marie - 15 mars 2014 18:55

Idag har jag inte varit kaxig, Ozzy väckte mig 4.50, hans nya vana tror jag...då ska han och Stella ha frukost. Kollade ett avsnitt "Orange is the new black" och ett CM käka frukost, sen slog magen till, bara och flytta in på toa. Tänkte först att magen kanske bara jävlades lite men ända fram in på eftermiddagen gick allt,drack bara iofs,rakt igenom, tok frossade av och till. Till slut fick jag i mig en pan pizza av allt och däckade flera timmar. Men nu har magen visst lugnat ner sig TACK! Men jag är som en urvriden disktrasa. Hann dock träna lite imorse innan det slog till. Skulle ha tvättat idag, bestämde mig för att göra det fast jag mådde räv, men när det närma sig tvättiden insåg jag att jag aldrig skulle orka så hasa ner till tvättstugan och bokade om till måndag. Sängen sängen sängen. Idag, nu lite cocoste och te, efter gladiatorerna är det nog nån som tvär däckar. Men ska Ozzy fortsätta envisas med att väcka mig vid 5 varje morgon får han snart sova i badrummet!!(oäkta hot men låter bra, ungefär som "fryser som en naken gris i december")

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards