Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av Marie - 11 januari 2015 18:26

...om jag ska lägga ner detta med bloggen,kommer mig ju sällan för med att skriva längre,känns inte som jag har nå vettigt att säga eller som jag vill att folk ska veta. Det är inte det att jag blivit för fin och pretto för att skriva om negativa saker,mer det att jag inte orkar låta allt och alla veta samt ska jag skriva om sånt som är jobbigt kan jag göra det privat. Man blir så lätt stämplad efter vad man skriver "den dära tycka synd om sig själv bloggen" "hon som vill att folk ska tro att allt jämt är bra".sanningen är att jag blivit stabilare,men det pendlar,det gör det för alla sjukstämplad eller inte. Men händer inte så mycket och klottra om,försöker ha mina rutiner,lyssna på kropp och knopp och umgås med vänner när jag vill och orkar. Bara för att allt inte står i blogg eller på fb betyder det inte att det inte händer,på sant!

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards