Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Mary på besök

Av Marie - 18 november 2011 07:40

I dag är det fredag, äntligen har jag koll på dagarna varit dagvild hela veckan. Nu är flytten klar jag har kommit i ordning med det mesta lite saker kvar som inte kommer upp fören pappa borrat upp hyllor, vilket han förhoppningsvis gör i kväll om min bror kommer ihåg att ta med sig betonborren till honom. Jag storm trivs i min nya lägenhet men jag kan aldrig bestämma mig för vilken väg jag ska gå från köket till sovrummet så ibland går jag via hallen vardagsrummet in i sovrummet ibland direkt via vardagsrummet. Bra när man kan gå runt^^ Och tog hem Ozzy igår han la direkt beslag på gästrummet och sängen där. Ska snart fixa katt bräda ut där åt missarna ska bara knipsa Stella först.



Igår hämta jag Mary vid tåget i Krylbo hon hade flygit ner från Umeååå hon ska hämta hem Wilma men dom åker inte fören tisdag. Wilma är ganska sur på lilla mamma och dissar henne vi trodde det skulle gå över på typ en kvart men hon är ff ganska kinikig kom kommer till mig ist. Tur hon har några dagar på sig att vänja sig vid mamma igen.


Idag ska vi till V-ås och röja på New Yorker och Ikea har en hel lista för ikea får se om jag får med mig hälften hem därifrån:P

Skulle köpa jätte fint matbord och stolar från blocket i Avesta igår men så hörde hon av sig och sa att det var trasigt så blev inget. Inte hittat nått annat vettigt fint till bra pris på blocket så ska kika på Ikea det får inte vara för brett heller om man ska få plats med stolarna.Så ska jag ha en byrå eftersom vi kasta mitt ostabila herke. Har hitta en byrå på hemsidan jag vill ha får bara hoppas dom har den. Får på jysk köper jag fan inge mera.


Sen ska Mary göra röda och bruna dreads på mig i helgen:D Kommernog bli skit snyggt hon är duktig på det och jag har haft det förut men inte i dom färgerna ska ha i extra hår så dom blir lite förlängda men inte jätte långa.


Nej nu ska jag kittla upp Mary ur sängen så hon hinner sitta vid datorn och uggla lite innan vi lär klä oss och sminka oss innan jag ska hämta medicin innan vi åker.


 
 
Jessie

Jessie

19 november 2011 09:15

Hoppas att du hittade sakerna du skulle ha på Ikea. Jag väntar med späning på att få se bilder på nya lyan =).
Kram

http://www.smultronmamman.bloggplatsen.se

Marie

20 november 2011 08:56

Ahh så du tycker jag ska försöka fota stället oxå?:P jaja får väl försöka fixa det när jag fått lite ordning:P kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards