Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 24 november 2011

Idag åker jag

Av Marie - 24 november 2011 07:22

Idag åker jag till min sötnos och ska stanna till lördag eller söndag. Jag hoppas det ska gå bra och jag klarar av det. Men om det blir nått kaos har vi jue nära till jouren. Men det ska inte behöva utnyttjas. Har mina vid behovs mediciner.Ska hälsa på Crisse på fredag eller lördag oxå. Fira lite av våran 10 års jubileum hoppas flickan vågar gå bara. Men jag ska hålla hennes  hand så vågar hon nog. Träffa min bästa vän och hennes fina vovve. Ska köpa present idag eller imorn till Crisse vet redan vad jag ska köpa vi ska bara åka ut på Hälla så jag kan fixa det=)


Bad pappa föra över pengar igår så jag hoppas dom kommer efter 8 idag, för telia skulle dra imorn hade jag satt som datum men dom har dragit idag. Så har inte så mkt på kontot,men kan tanka iafall så jag kommer iväg. Sen får jag jue AFA imorn. Men Stella kostar jue en del på tisdag oxå när hon ska knipsas.


Jag vakna halv sex imorse men ville inte gå upp då så somna om till tjugo över sex och då kolla jag på nyheterna i sängen sen gick jag upp och starta datorn. Ätit ien macka och sippar på kaffe nu. Ska väl snart börja göra mig i ordning så jag kan packa det sista. Laddat med bananer och shakes så jag har och äta eftersom flickan inte äter lika ofta som jag gör. Men nån dag ska jag göra min potatis och köttfärs gratäng för hon tyckte den lät så god=)

Sen ska vi bara mysa i soffan och kolla CSI i helgen=)


Håller tummarna för att det gick bra för dig igår Jessie ser med spänning fram emot mmsset=)


Nej nu ska jag se vem som vill vad på facebook ser att det står en etta där:P


 
 
Jessie

Jessie

24 november 2011 10:53

Tack finaste <3 Tyvärr trivs fröken i min mage så får se när hon behagar titta ut. Hoppas du får en kanontrevlig helg tillsammans med flickan. Massa kramar

http://www.smultronmamman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards