Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Marie - 16 augusti 2011 18:31

Jag hade tänkt ha sovmorgon imorse, jag var jue trots allt vaken till över tio igår kväll:p Men vid 8 imorse bestämde sig Wilma för att köra lite klor i ryggen på mig och väcka mig för då tyckte hon att vi skulle gosa. Så var bara att vakna och gosa på henne, och självklart passa Ozzy på att få lite gos också. Och efter en stund kom Sessan och gosa lite också, men ingen Stella kom fast jag ropa. Men tre av fyra är bra gos pott=) Gick upp efter lite gos och gjorde  kaffe och kollade på CSI sen ringde jag mamma och fråga om Ozzy fick komma på semester för han ville ut det märktes när jag fick stänga till balkongdörren och han satt där och bara Skulle ut. Så framåt lunch när jag hängt upp första omgången tvätt och laddat andra maskinen åkte jag dit med honom, han blev jätte glad när jag släppte ut honom ute. Han kom in efter en stund och hälsade på mormor sen gick han ut igen och spanade läget på sitt territorium som är trädgården, han går oftast inte bort från den, möjligtvis ner till grannen.

Sen åkte jag hem och åt lunch och hängde mera tvätt, vilade lite men kunde inte slappan av så gick till mamma med mera mat till Ozzy och torkade spya som hon ringt och rapporterat att han varit in och lämnat, sen ner på stan och handla lite. Kom hem och slöade med mera CSI. Nu sitter jag och tar en grogg och slöar i väntan på säsongs avslutningen av Allsång på Skansen.

Har gosat massa på Wilma som passar på nu när inte Ozzy kommer och stjäl uppmärksamheten hela tiden.


Jag är den jag är när jag inte orkar vara den jag borde vara.

Av Marie - 16 augusti 2011 17:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards