Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 12 maj 2012

Trött eller inte trött?

Av Marie - 12 maj 2012 22:26

Funderar på att gå och lägga mig men vet inte om jag är trött. Men vet inte riktigt vad jag ska göra vaken heller. Okej film på fyran kl 23 kanske somnar till den i min sköna säng. Men den är alldeles för tom=( Saknar nån och kramas med och somna breve och vakna breve. Helt wierd jag som brukar vilja vara ensam. Men sen allt vände har jag börjat sakna en tillvaro med någon som betyder det dära lilla extra och ger mig pirr i magen bara genom att le mot mig eller finnas där breve. Men jag tänker inte ge mig ut på nån jakt för det. Kommer det nån så gör det. Ska nog fokusera på att komma igång och jobba nu först och främst. Det är prio ett på min lista. Har inte saknat att ha en sysselsättning såhära mycket sen innan jag blev sjukskriven och hela karusellen. Förut trodde jag att jag aldrig skulle fixa och jobba mera och hade ingen som helst lust att göra något vettigt av mina dagar heller. Nu känns det som att inget är roligare och viktigare än att ha ett jobb och gå till och få känna sig behövd och göra nån nytta. Tänk så allt kan ändra sig ibland=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards