Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

En rolig dag:)

Av Marie - 28 april 2013 18:27

Igår förmiddag satte jag mig på tåget till V-ås mötte upp Crisse på stan så gick vi runt lite och gjorde ärenden och bara kikade, fick med mig 2 bh&trosor set till priset av 1 på change inte helt fel det för deras bhar är Så sköna och bra kvalite. Så var på lite andra ställen, köpte lite smink grejer jag skulle ha på HM medan jag ff hade 20% om jag köpte minst 3 varor där. Köpte eyebrowefix får se om den funkar lika bra som jag hoppas :) Hittade faktiskt Inget på New Yorker :O Men vi fick med oss en hel del från systemet, blev tungt och bära, tur jag hade ryggsäcken och kunde ta en del i^^ vi åkte buss hem till Crisse sen, när vi väl hitta den haha, vi är verkligen inge vana bussåkare nu för tiden :P Chillade lite, gosade med hundarna, Penny var  pratglad som vanligt Fia tog det lilla lugna, vi drack lite kaffe och korka upp första cidern innan vi gick till Skiljebo och handlade för kvällens matlagning, första gången jag var på den Ica affären utan att gå dit för att handla som inglad på psyk, nångång ska det oxå ske :P


Vi hade bara en hemmakväll, inge krogen denna gång, för dom senaste gångerna har inte krogen varit kul. Och vi hade kul hemma :) Höll inte igång så länge, tror vi däcka vid 2 tiden. Jag vakna och var vaken några timmar innan jag letade mig till bussen och tåget hem. Crisse hade inte vaknat innan jag åkte =/ men ville hem i hyfsad tid eftersom missarna varit ensamma sen igår förmidda. Ozzy skulle såklart på toa direkt jag kom hem, han vill verkligen inte gå på toa om han är ensam hemma, knaskillen <3

Men nästa helg får han allt gå på toa ändå, då får dom bara mat,vatten-lådrensning engång på dagen för jag drar med pappa och kör trailer till Knutstorp tidigt på torsdag morgon inför Camarocup och kommer hem på söndag kväll. Var med på test-dag på Mantorp i torsdag, skit kul bara det så nästa helg blir nog kanon, speciellt om det blir så bra väder som dom utlovat :D


Nu blir det snart bingolotto sen sängen får mig. Trött nu men haft det kanon, måendet har verkligen börjat klättra uppåt igen, och nu ska jag förrsöka få det att hålla i sig med att göra dag scheman på "inkomster och utgifter" med energin :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards