Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Marie - 10 april 2011 12:29

Idag såg ja riktigt snygg ut när jag vakna. Skulle nog kunnat skrämma folk. Eller vad tror ni?

  Hinkat i mig kaffe och nu energi dryck. Men har lyckats dammsuga och bättrat på hårfärgen. Men har knappt ork att stå upp. Fått ta lugnande för det är kaos i hjärnkontoret. Det är inte tankar i hundra km i timmen utan siraps segt och samma saker om och om igen. Skulle vilja ut och gå men vet inte hur långt benen skulle bära mig. Tror det får bli en dag i soffan. Vart nog för mycket intryck igår som huvet inte hunnit med och smälta riktigt.


Men imorn får jag masa mig upp i tid och ringa alla samtal jag ska ringa. Men har inte så mycket pengar på mobilen så får nog gå til blåkulla och ringa. Eller hoppas på att mina pengar räcker. Ska ringa kronfogden och fråga vad det är för jälvla skuld dom kräver pengar för. Står inte vem som ska ha pengar bara att det ska in 14000 nånting. Sen ringa akademi kliniken och boka tid för konsultation. Ringa uppsala och säga att jag inte vill bli opererad där. Ringa V-ås och säga att jag ska operera mig privat men dom får betala för framsidan.


Nej nu hänger inte min hjärna med mera energidryck och svara på bdb inlägg och msn blinkningar.

Av Marie - 10 april 2011 08:31

Gården spenderades i Gävle med att träffa söta Amalia. Jag började dagen med att vakna 5.30 och kunde inte somna om fast jag inte behövde upp fören. 6.45 så gick upp och drack kaffe och klädde mig och sminkade och fixade håret. Runt 7.30 åkte jag för att tanka. Sen bar det iväg mot Gävle. Tog bilen ist för tåg för var så rädd att det inte skulle gå nått hem när det plötsligt försvann från tabellen på hemsidan.

Kom fram vid 9.30 körde lite fel inne i Gävle och fick åka på en gata där bara fordon med tillstånd fick åka men jag ansång mig ha tillstånd:P


Sen parkera jag där jag tänk mig rusade till centralen för att gå på toa för energidrycken jag hällt i mig på vägen ville ut. Och det blåste så jävligt efter vägen så man ficl hålla hårt i ratten. Men sen kom hon och hon var SÅ Söt. Vi gick upp på stan och kika lite sen gick vi på ett lunch stille och Amalia käkade sallad och ja drack latte. Hade tagit mig en näringsdryck direkt jag kom fram. Sen gick vi vidare mera hittade en vår jacka båda två och lite annat jag köpte en Gul klänning. Bild finns på bdb.

Men här bjuder jag på en bild på oss två i solen, men det envisades med att blåsa!


  Tom jag tyckte det var lite mtk folk i rörelse så jag behövde stesolid så när vi båd hittat vårjacka som vi var på jakt efter och  kikat lite mera så gick vi på Waynes och fika men där var det tok hög ljud nivå så jag fick nästan panik. Amalia tog tåget 14.10 ist för hon var tröt efter att ha varit vaken större delen av natten. Så jag brumma hemåt i blås vädret. Fick stanna i Avesta på Willys och gå på toa för igår va min blåsa envis. Köpte mera saftsoppa och kaffe och ny röd hårfärg så jag kan bättra på den för det har börja glida ut.


Men på det hela taget var det en kanon dag även om vi båd tyckte det var för mkt folk. Hoppas vi ses igen över en helg när du kommer hem från Tailand sötnos!<3

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards