Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Marie - 9 september 2011 17:54

Jag skiter i vad ni säger jag ska festa med min pingla Crisse imorn fast jag har UVI och går på antibiotika, jag känner att jag vill leva loss och ha kul och jag hoppar bara över kvälls dosen imorn och tar en lite längre kur. Tror nog lite sprit dödar bakterier oxå:P Känner mig inte jätte dålig så går nog bra. Och att få umgås med henne och ha kul är den bästa meducinen=)


Igår hade jag Vårdplanering med Malin och Gunn oxå, Malin är äntligen tillbaka! Vi ska ha mera KBT inriktade samtal nu och det ska bli intressant och se hur det funkar, som hon sa så kan vi inte ta vid där vi sluta för över ett år sen för jag är inte kvar på samma ställe och vi har inte samma tid för samtal då gick jag i samtal 3 dagar i veckan nu har jag 1 dag i veckan och inte lika stort behov av det. Även om jag är tungt medicinerad som Gunn säger så klarar jag mig bättre och faller inte lika ofta, jag kan hantera mina impulser lite bättre och tänker efter före mera. Även om det blir lite fall ibland ändå. Jag har jue min koll på dipparna och vet när jag ska börja se upp. Men nu hoppas jag min senaste medicin, anti deppen ska hjälpa till att stoppa dom värsta dipparna. Men får se i mitten på oktober hur det går då är det "dags" igen enligt schemat på mina dippar. Om jag inte har nått som håller mig uppe.


Mailade proforma idag och fick svar att hon som fick mailet skulle ge det till han som ska opa mig så ska han höra av sig så får vi planera hur det ska gå vidare. Får se hur det blir med allt. Om det blir gratis op eller billigt. Landstinget betalar iafall inte som jag fick besked om. Får se vilka operationer som blir aktuella oxå.


Nej nu ska jag prova mina nya skor och ha dom ett tag och se om dom blir för varma att ha imorn eller om jag kan ha dom. Så jag vet vad det ska bli för kläder.Sen är det dags och hitta nå käk oxå. Usch inte nå sugen på att äta. Blir nog en näringsdryck.


Finnkampen på tv hela kvällen:D Och sen Doobidoo kl 20. Min tv kväll är räddad, måste cykla lite oxå, blev bara 5 km igår och bara promenerat 3 km idag så idag Ska jag cykla 1 mil iafall.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards