Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Marie - 12 september 2011 19:51

Ja idag var det väl en vanlig måndag som den bör se ut framöver, jag vaknade och gick upp när klockan sjöng strax efter sju, gjorde kaffe och vaknade till med nyhetsmorgon, sen gjorde jag mig i ordning och gick iväg i regnet till FNS. Bestämmde mig redan hemma att idag skulle jag fan stanna där hela tiden ut och inte smita iväg en timme tidigare hur jobbigt det än kändes. Och jag lyckades stanna hela tiden ut, mycket tack vare att frukosten kom igång senare för dom var och handla innan sconsen kunde börja bakas. Så det vart mindre prat tid sen. Och så hade vi grupp samtal om " min förmåga" gällande att komma tillbaka till arbete eller studier och vad man ansåg runt det. Jag kände av att det var jobbigt på slutet men jag lyckades stanna tills vi slutade strax före 12! Plus poäng till mig -klappa sig själv på axeln-


När jag kom hem böt jag om från dom fuktiga kläderna till mjukis kläder värmde lunch och glodde på tv, cyklade lite och sen vilade jag och när solen kom frampå eftermiddagen tog jag en promenad ner på stan och köpte smörgåsrån och nya "sökord" tidningen. Nu har jag sökord och korsordstidningar överallt hehe men det är bra med hjärngympa=) Sen ikväll har jag cyklat mera så kommit upp i 1.2 mil, och gått 8 km så borde vara nöjd men känner som att jag borde cykla lite mera för att jag varit lat i helgen. Men man behöver jue inte överdriva men känner mig pluffsig och lat som sagt. Men får inte gå till överdrift heller. Men jag och lagom är inte världens bästa vänner.-sucka- Blir så trött på mig själv ibland. Och fick ganska rejäl oro tidigare ikväll och var på vippen att ta till rakblad men tryckte i mig  cicordinol och la mig och kolla på tv efter att ha cyklat några km och gosade med Wilma som kröp ihop breve mig och kurrade. Hon vet när hon behövs den damen <3


Nu ska jag se Idol sen CSI NY och sova ska vara hos Malin 8.15 imorn så ingen sovmorgon imorn heller. Vi ska ha KBT samtal kring FNS idag hur det funkade och sådär. Har skrivit ner lite om hur det var idag, får se hur samtalet blir om jag har nått vettigt och säga. Och se hur vårat första riktiga samtal blir på över ett år. Vi ska jue förnya och ändra och så men det blir nog bra. Jag ska bara orka mig upp men det ska nog gå bra. Får gå hem och vila sen.



Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards