Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Marie - 22 juli 2013 07:59

Det rullar på, både framåt och bakåt,magen strular fortfarande till och från, och inte blir det bättre när jag är bland massa folk och får smått panik, för som många vet kan panik ångest/social fobi eller vad fasen ni vill kalla det sätta sig på magen,och med en redan dålig mage blir det inte bättre =/


Jag vill så mycket men just nu orkar jag inte så mycket, jag måste inse när hjärnan säger ifrån och ta paus men jag försöker köra på ändå men jag vet att det bra drabbar mig själv i längden så paus när huvet säger ifrån är det som gäller. Men så frustrerande när man vill vill vill. Jag har fått mer sömn mediciner för jag haft svårt och somna och vaknar flera gånger på nätterna, nu tvär däckar jag 20-30 minuter efter jag tagit medicinerna, men nog fan vaknar jag varje varannan timme på natten ändå. Så ska fråga B om dom har nån annan ide när jag ska ner snart, jag känner mig jue helt död på dagarna oxå, och ny medicin dagtid oxå, men när jag fick akut träffa läkaren i fredags lycakdes jag iafall få honom och ta bort en annan medicin eftersom dom två är ganska snarlika, för jag vägrar bli övermedicinerad igen även om jag mår sämre, och jag fick B att lova att allt detta nya är högst tillfälligt tills jag kommer i form igen. Och går dom inte med på att trappa ut igen sen gör jag det själv.


Idag blir det inte mycket gjort, försöka få min skrivare och funka med Erikas hjälp, jag lyckades inte själv igår:P Får skriva ut lite papper till FK, annars får jag gå till pappa och skriva ut :P Sen försöka med en promenad om magen tillåter det.Skulle behöva till Willys nån dag i veckan oxå och köpa hem massa kattsand och rengöra pruttomaterna helt och massa ny sand men veckan är lång så kanske blir en tur till Avesta,eller Ludvika (och DollarStore :D ) nån dag i veckan :)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards