Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Marie - 12 november 2014 18:16

Sista dagarna har magen jävlats extra mycket, hoppas verkligen det blir röntgen sen troligen operation snart. Jag är starkare psykiskt på så vis att jag kan hantera jobbiga saker utan att det blir negativa konsekvenser, jag lyssnar på kropp och hjärna och tar det lugnt. Men nu när lösningen på maghelvetet som plågat mig ett år närmar sig blir jag än mer nere och trött less irriterad när inget stannar, eller jag har så ont att jag får panik, mår illa nästan konstant eller bara spyr. Vissa saker går bra och äta en dag nästa dag går just det inte alls. Som idag, det som funkat är lite cashewnötter och Marianne, en piggelin. Men när man mår illa och saker vänder är inte lusten att försöka äta så stor...zippar proviva och vatten, kan inte ens dricka för mkt vatten på engång just nu....önskar nästan jag hade magsjuka så man vet att det snart ger sig. Nu får jag bara hoppas läkarna jobbar på och snart fixar skiten. Önskar det vart bra till jul men det är nog att hoppas för mkt.....

Ovido - Quiz & Flashcards