Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Marie - 18 november 2014 19:40

Från och med denna vecka ska jag hämta meds 2 dagar i veckan ist för 3, så länge det funkar. Jag är inte rädd för att ha medicinerna hemma lite längre, för dosetten är ganska tom på "intensiv mediciner" numer samt att jag inte haft såna tankar och känslor på länge, jag hantera dona perioder bättre, främst genom att lyssna på mig själv, och då även stänga ute andra och deras problem, ist för att som förr gräva ner mig i allt om andra när nått är jobbigt för mig så fokuserar jag på mig. Även att kanske inte umgås positivt socialt gäller där, jag lyssnar positiv kroppen framförallt just nu, magen och jag börjar hitta en balans, dock gör den att jag inte får i mig så mycket mat men dock får behålla det jag får ner. Problemet med det är minskad ork och energi, men jag har lovat både B och A-L att ligga hemma i soffan men med ett psyke under kontroll är viktigare nu än vara aktiv. Förhoppningsvis blir magen bättre inom en synbar framtid, Då tar jag tag i resten.

Så alla, hur hemskt det än låter/känns sätt ALLTID er själva i första rum, det vinner ni på i längden! <3

Ovido - Quiz & Flashcards