Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Ta mig igenom två veckor

Av Marie - 6 april 2011 13:50

Besöket på psyk idag gick väl inte riktigt som jag tänkt mig. Hade hoppats på positiva besked om höjning av dom mediciner som jag sagt till om innan. Sen var det jue voxran som jag mailade Gunn om imorse som ger mig såna jävla biverkningar. Men jag mår skit utan den. Hon hade pratat med läkaren om det och han hade sagt att fick jag dom biverkningar jag har så ska jag så klart sluta med den men nått nått får jag inte fören han fått träffa mig och det förstår jue jag oxå, lika dom andra medicinerna vill han inte ändra på utan en "träff" så Gunn hade en läkar tid åt mig, den 20/4 om TVÅ JÄVLA VECKOR hur fan ska jag fixa två veckor utan antidepp när jag höll på kapitulera en dag utan? Sen dom andra medicinerna som borde höjas. Men det är väl bara att käka max dos stesolid och genomlida det hela. För dom ska inte tro att jag inte tänker utnyttja det jag har när dom ger mig en tid två veckor fram. Okej att denna läkare inte jobbar hela veckorna men Lite tidigare kunde han säkert ha klämt in mig. Får väl se på fredag när jag ska till Gunn hur jag mår. Just nu botar jag ångest deluxe med stesolid och kaffe.


Gick ner på stan efter att jag fått mina mediciner och inhandla en mini ryggsäck jag kan ha när jag ska till psyk så jag slipper släpa på min stora för dosett och vatten flaska och kan gå långpromenader efter åt utan att ha en axelväska som dödar min nacke och rygg för att den är så tung.


Det är 13 grader varmt och sol men kan knappt njuta av det. Men funderar på att parkera mig på balkongen i solen med kaffet och kedje röka lite. Fast jag har slutat röka så egentligen är det inbillning att jag röker.Men allt för att döda ångesten nu. Innan den dödar mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards