Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Lånnfredags impuls

Av Marie - 25 april 2011 06:47

Nu har jag inte bloggat på flera dagar men mina dagar har varit fyllda av annat, i fredags eftermiddag fick jag och Erika en impuls att hon skulle komma hit vid 15 vi kolla tåg till krylbo, ända som gick, gick 14.26 så det hade hon jue missat, så lösningen blev att hon tog ett tåg vid .18.32 till Borlänge som var där 19.42 och jag mötte upp henne där. Sen drog vi ner hit till Fagtown. Efter att ha attack kramats i Borlänge. Såååå skönt och ha henne i mina armar igen!<3

Sen på lördag morgon gick vi upp i tid, eller jag vaknade tidigt som vanligt, och Erika vakna av att jag vakna, men sov ändå till typ 8 har jag för mig, så gjorde vi oss i ordning och drog in till V-ås och New Yorker för Erika har länge velat besöka den omtalade affären. Hon blev KÄR hon shoppa lös för en bit över 2000kr:p Jag fick en skjortklänning av henne så jag är lite skyldig haha. Men hon fick mkt snyggt för pengarna. Allt finns på bild i min bdb http://mariesan.bilddagboken.se under lördag 23/4. Sen var vi hemma i tid för att vara taxi åt Sara som vi lovat och efter det slappa vi och var på påskmiddag på Blåkulla passande i påsk fast vi fick jue göra den själva, det mesta av den. Igår slacka vi och gick till Tre kr och åt goda pizzor bakade av Sharwan med Sara och Alex sen åkte Alex på kryssning med sin mormors karl för hans mormor jobbar på Tallink-Silja vi gick hem till mig och chilla med Sara senare gick vi till Risbrogrillen och åt mjukglass sen gick Sara hem till sig ett tag och vi chilla på balkongen och duscha ooch gjorde oss redo för bingolotto kväll vi skulle jue för fan bli miljonärer men den ända som vann var Sara som vann en ny lott:p men det var trevligt med tjejerna=)


Idag vakna jag 6 klar vaken och inte så jävla skit ont i armen det var trevligt. Glad att jag kunde sova alls i natt för jag kom på kl 14 medicinerna 17.45 igår kväll haha. Men en stes så gick det. Nu sitter jag och chillar med kaffe och får se när Erika vaknar. Ganska skönt med egen tid. Idag kommer sara och Sherwan över han ska måla mina harry fläckar i taket haha. Sen hade han frågat Sara om att fråga mig om vi kunde åka ut nånstanns och grilla så vi får se hur det blir.


Jag ska iafall göra mera kaffe nu och slappa.

Egen tid är skönt fast man har fin besök.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards