Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Marie - 24 augusti 2012 09:20

Blir inte mkt bloggande fast jag emellan åt tänker skriva lite, fastnar allt för det mesta med näsan i nån av mina böcker, har snart läst alla Leif GW böcker, håller på med den näst sista. Fattar inte att jag inte upptäckt denna karl tidigare! Läste en bok för nått år sedan sen blev det inget mera. Nu är jag helt fast, han skriver så bra och det händer nått hela tiden. När hans böcker är avklarade väntar dom 6 första böckerna i en serie av Jonas Moström som svägerskan tipsa om, dom verkar jätte bra så beställde dom 6 som fanns i pocket i ett svep utan att veta om jag gillar dom:p Den sjunde fanns bara inbunden än så den får vänta tills den kommer i pocket=)


Nej fan här sitter jag och tramsar i pyjamas och ska vara på vattengympa hos sjukgymnasten kl 10 nu är den nästan halv tio..i med sista kaffet, på med kläder och iväg! Sen jobba mina 4 timmar efter det, blir snart förändring på jobbet bestämdes med AF&FK igår ska gå ner till 2 dagar i veckan igen men 6 timmar per dag för att se hur jag orkar med nästan hela dagar. Men det kommer nog gå bra=)

Ovido - Quiz & Flashcards