Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Marie - 26 augusti 2012 20:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 26 augusti 2012 20:03

Vet inte hur jag ska sätta ord på det som snurrar i huve..men det är nått som vill ut.Och hur skriver man det utan att nån tror att jag menar just dom? för det är ingen speciell jag tänker på, mest allmäna funderingar. Verkar vara två läger på folk, dels dom som absolut inte kan vara singlar och bara måste ha nån, dyker upp mail från såna både på qx och helgon mest, hela tiden dom verkar inte tänka på att man lär "klicka" med folk eller ha nån kemi för att det ska funka, utan bara måste ha nån för att inte vara singel. Sen finns det dom som är precis tvärt om, vägrar ha nån och typ leker runt. Jag ska inte sticka under stolen med att jag gärna träffar nån, Men känns det inte rätt och speciellt får det lika gärna vara. Dock är det svårt och träffa nån när man inte vågar för att jag tror att alla har baktankar..men efter allt som varit är jag hellre försiktig än kastar mig in i nått som kan gå fel. En dag händer det bara=)


Tänker man på sig själv och sitt bästa först kommer det till slut hända nått bra!

Ovido - Quiz & Flashcards