Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 13 april 2014

Av Marie - 13 april 2014 09:25

Idag har jag bestämt mig för att göra ingenting för att få det gjort. Och för att vila,inte pressa mig själv till en massa måste.


Gårdagens dejt med A var underbar. Vi hann inte umgås så länge för hon hade annat och uträtta i V-ås innan hon skulle hem till sitt. Men den tid vi fick var fin, prata skratta och hade såå kul bara, lätt och prata, nått och prata om hela tiden. Ser fram emot nästa gång vi får ses. Vi är väldigt lika i mycket oxå, på det positiva sättet.


Har inte så mycket mera att säga än så, för nu ska jag pilla mig mellan tårna och dricka nått av mina nya goda teer, köpte "violte" och "teskedsgumman" igår, viol var gott, och teskedsgumman underbart fruktigt,bärigt, och gott.


Tv,datorn, och sängen hela dagen, med massa te. Det är så långt jag sträcker mig i mitt göra ingenting. Inte ens en regn promenad som det känns nu. Gick 40 minuter igår i storm och regn, lederna tackar mig Inte.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards