Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 29 april 2014

Av Marie - 29 april 2014 17:16

Idag är jag känslig, minsta lilla motgång får mig att bryta ihop, som exempel, gick ut i badrummet och skulle göra ansiktsmask med neutrogena scrub/ansiktsmask jag köpte här om veckan. Inser att jag köpt fel och köpt vanlig scrub. Börjar nästan gråta kastar den i badkaret och vill bara gapa och skrika.


Tog mig iväg på vattenträningen imorse men ont gjorde det men genomfört vart det, sen hem, kollade på Biggest Loser från igår, mådde så räv så jag valde mellan hela oxynorm kartongen plus dosetten alt en högre dos lergigan. Tog en högre dos lergigan och däcka, vaknade till efter nån timme fatta knappt vart jag var, men jag orkade bara inte existera. Jag mår inte dåligt som i "jag vill ta livet av mig intox dåligt" Men minsta motgång kickar igång tankarna och jag vill bara gapa skrika och gråta, men jag vet att vågen går över när den når sin topp som A-L säger så jag hänger med. Det Går Över!


Men att drass med dessa magsmärtor börjar verkligen tära på mig nu, och när vården inte gör något...bara bollar runt mig eller säger "jo detta hjälper" jag säger NEJ det hjälper inte dom säger JO...SUCK. Om jag ändå vågade bråka ordentligt med dom men blir alltid så feg när läkarna säger sitt :(


Nu ska jag dricka mitt te, i brist på att våga dricka kaffe. Andas under kedjetäcket och maila A-L.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards