Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Marie - 8 juli 2011 09:28

Sovit ganska bra i natt men tog sömntablett igår för att vara säker på att somna och sova för jag kände att nått var i antågande. Gränspyskos eller mega ångest vet jag inte men jag smet ifrån det. Bara hoppas det inte kommer tillbaka idag. Men känner mig lite låg och har mega huvudvärk som ska dödas med kaffe och en panodil. Har ingen direkt lust och göra nånting knappt kolla på CSI mest för att det börjar ta slut på det.


Var ner och hämta medicin före 9 Gunn mötte mig i dörren med andra dosetten färdig delad för hon skulle ha telefonen så hon hade bråttom. Hon fråga om det var okej och sa att det var under kontroll hade ingen lust och stå i dörren och prata. Men jag löser nog de hära också. Har jue prat tid på måndag så. Ska lägga mig i soffan nu och glo på tv och dricka kaffe försöka hålla ångesten borta. Jag tror min prat vän på qx har rätt jag tar ut mig i att vara för snäll.... Men det är sån jag är jag lär bara lära mig hantera det. Och nu har jag varit oskyddad ett tag med att själv behöva hjälp. Jag ska inte behöva hjälp det är jag som hjälper andra!

Ovido - Quiz & Flashcards