Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Marie - 23 juli 2011 03:51

Jahapp i natt verkar det inte vara min tur och sova. Somnade efter halv tolv nångång trots att jag tog sömnpiller strax efter halv elva för att jag kände att jag inte skulle somna av mig själv. Var trög somnat med andra ord. Sen vakna jag halv tre och var klar vaken. Gick på toa la mig igen och försökte somna men snurrade bara runt runt. Så vid halv fyra gav jag upp och gick upp och gjorde en mugg kaffe och tog en nya luft på balkongen. Så nu ligger jag här i sängen med datorn spotify och kaffe på sängbordet. Ska väl försöka sova mera men det känns som det kommer gå dåligt. Fick nån ide om att tvätta fönster men det känns som lite väl stort projekt. Tömma fönstren på saker tömma rummet jag ska börja med på katter och klättra på stege och spraya och torka och skrapa och torka och greja. Men vem vet det kanske blir bäst såhära kl 4 på morgonen:P Får se om det finns nån vettig människa vaken på qx för på msn var det ingen vaken:P

Kanske somnar innan jag hinner dricka upp kaffet.


Tror jag gillar att Magnus lura mig och köpa spotify kan jag lyssna på massa nostalgi musik hur mycket jag vill^^

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards