Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Marie - 6 mars 2012 05:29

Ja eftersom det hära är MIN blogg så Får jag gnälla. Axeln har gjort ont hela natten det strålar ut i armen ända ner till armvecket och bränner och sticker. Och knäna gör ont så fort jag rör på mig. Sover med en kudde under knäna så då blir det lite bättre men kan inte vända mig direkt får då skriker både knän och axel. La en kudde under armen igår kväll oxå men det hjälpte bara en stund.

Som tur är ska jag tillbaka till läkaren på fredag och kolla upp det mera, och SSK jag prata med på FLE igår skulle skriva en notering om att jag borde träffa en ortoped och röntgas. Så jag hoppas hon gör det annars får jag väl säga det själv.


Och igår eftermiddag när jag var ute på dagens andra promenad börjad det göra ont under vänster fot oxå när jag gick. Är detta verkligen sant? Kände av det inne oxå. Kroppen kanske inte hänger med på alla promenader jag börjat med sista tiden? Men då får den fan börja göra det för jag ger mig inte! Vikten ska NER och jag ska kämpa arslet av mig för det äta bättre och röra på mig, och kan jue tyvärr inte cykla med knäna=( Så får bli mera promenader. Fundera på att ge mig ut på en nu men tror knäna är för "morgon trötta" än för att jag ska fixa det. Får nog vänta nån timme iafall.Kanske vänta tills det är ljust oxå.


Nej nu har jag gnällt färdigt:P

Men tyvärr gör det lika ont för det XD

Ovido - Quiz & Flashcards