Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Marie - 4 mars 2012 07:10

Igår kväll däcka jag som vanligt tidigt la mig i sängen för att titta på melodikalaset men dum som jag var la jag mig strax före sju somnade till under nyheterna vaknade 19.15 låg vaken kanske en dryg halvtimme hade ställt alarm till kl 20 men somnade under postkodmiljonären och när alarmet ringde dödade jag det och sov vidare. Vaknade vid 20.45 gick på toa och somna om igen sen har jag vaknat varann timme hela jävla natten och undrat när klockan ska gå framåt så man får gå upp men vid 3 somna jag och sov ända till 5.45 då gick jag upp fick sova längre än till 5 iafall. Nu ska jag bara hålla mig vaken genom bingolotto ikväll:p Blir nog och spela i soffan så jag Inte somnar. Vill helst se Så ska det låta oxå men det är nog tveksamt om jag inte tar en power nap på dagen.


Nu sitter jag och hinkar kaffe med en hårinpackning i som ska få vara i lääänge men måste nog ta mig till en frisör snart och klippa mig lite borsten går knappt igenom håret längst  ner=( Hoppas jag inte behöver klippa av allt för mycket bara. Lite sugen på spret hår igen ibland men jag Vill jue spara ut det så jag ska INTE klippa av mig det för nån impuls. Får se vad frissan säger ist behövs.


Nu ska jag läsa bloggar från igår om nån har uppdaterat=)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards