Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Marie - 13 mars 2012 17:14

Idag var det äntligen dags och gå till frissan, TUR att hon är i huset nedanför för jag tog mig knappt dit och hem. Men fin i håret vart jag=)

Titta själva:

 

Jag måste så klart knasa mig på bilden som blev bäst på håret:P

Har halv sovit i soffan ett tag på eftermiddagen sen för ett tag sedan ringde läkaren från FLE det gick inte och skynda på remissen till ortopeden men han påstod att jag nog inte skulle behöva vänta så länge för ortopeden kom dit fleeera gånger i månaden hette det i dag, i fredags sa han Ett Par gånger i månaden. Så imorn bitti är det jag som ringer ortopeden och hör om dom fått remissen och hur fort jag kan få komma. Sen vägra han fatta problemet med tramadol receptet . Ena stunden skulle jag äta den dosen han sa i fredags nästa skulle jag dra ner på dom för jag var så ung. Sen skulle jag äta dom igen med panodil Och alvedon. DA det är samma sak så pratar han om att skydda levern!


Nej nu ska jag prata vidare med söt på msn.

Av Marie - 13 mars 2012 04:32

Det hära börjar nästan bli just skrattretande, inatt vakna jag 3! och lyckades halv slummra nästan till strax före 4 då gick jag upp för kroppen gjorde så ont. La mig i soffan tänkte om jag skulle få slummra lite till men kroppen värker och värker så det blev inget med det. Så nu sitter jag här med mitt kaffe och musik.Funderar på att se ett avsnitt CSI NY har ett kvar på skivan som sitter sen är det bara en skiva kvar så är det slut=(


Ska och klippa mig 10.45 idag:D Ser faktiskt fram emot och se hur det blir när Allt slitet kapas. jag är beredd på att bli korthårig men då är det bara att börja spara ut på nytt och ge fan i att bleka håret!


Nej CSI NY var det och kaffet som jag just gjort i ordning en hel vattenkokare och tagit in så jag slipper resa mig och plåga mig själv.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards