Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Marie - 15 mars 2012 06:50

Jahapp vakna vid 5 tog säkert en kvart att flytta vänster armen så jag kunde ta mig ur sängen. Kul kul. INTE.


Har ätit frukost och druckit ett par tre muggar kaffe. 9.30 ska jag vara hos dietisten innan det ska jag lämna prover och det brukar kunna vara rejäla köer dit på morgonen så får väl åka vid 8.30 Fixar inte att gå ner med min fot och vill inte tjata om mera skjuts på pappa om han ens är hemma. Så ska ge mig på bilkörning, är jue inte långa biten så borde gå bra. Men FAN vad jag vill kunna gå gå gå gå. Men idag är knäna riktigt "risiga" oxå. Och foten tar kål på mig.

Får se vad dietisten säger har inte gått ner så mkt som hon satt upp som mål men det är det dära jävla kvälls och nattliga ätandet som förstör det mesta. Måste få ordning på det. Nej nu ska jag på nå vis ta mig ur soffan och på toa. Ont ont lär det göra.


Jäkla tur att jag inte har den dära hunden jag saknar enorm ibland nu när jag inte kan gå! Ozzy rastar jue sig själv:P

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards