Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Marie - 14 mars 2012 05:34

MIn blogg har verkligen blivit mitt gnäll forum. Men jag måste få ur mig all smärta på nått vis när alla jävla piler inte hjälper. Jag är SÅ jävla less på att ha ont. Jag Vill Kunna Gå Promenader. Jag saknar min långa promenader så det gör ont i hela mig men framför allt foten sätter stopp för det. Knän kan jag hantera smärtan i när jag går men inte fot jäveln.

Kl 8 idag är det jag som ringer ortopeden och frågar hur länge jag får vänta på en tid dit och hoppas jag får prata med nån som förstår läget och kan svenska. Jag är riktigt less på den dära läkaren upp på FLE som knappt förstår vad man säger och motsäger sig själv i en och samma mening med vad man ska göra.


Igår däcka jag redan vid 20 hade så ont så jag inte fixae och vara vaken. Vaknade ett par gånger och vid 00.30 tog jag en sömntablett ihop om att få sova längre än till 3-4 och fick sova till 4.30 så jag ska väl vara nöjd. Men ont gör det. Och igår morse ringde jag mamma 7.15 för att gnälla hur ont det gjorde hon blev livrädd när telefonen ringde så tidigt och trodde något hänt. Så ska nog avvakta med att ringa idag:P


Nu ska jag prata vidare med söt Jackie på msn hon är oxå vaken=)


Ovido - Quiz & Flashcards