Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Marie - 17 mars 2012 18:36

Imorse vid 9 blev jag överbjuden till Erika och Anton så hoppade i lite kläder och haltade över dit vi gjorde i ordning te och kollade på Bilar, filmen Anton ser hundra gånger om dagen ungefär;)

Sen ringde pappa och skulle hämta mig för han skulle köra mig och handla och jag skulle tvätta håret på mamma. Så vi fixa det sen åkte jag tillbaka till Erika och hade köpt med mig kaffe för det hade hon slut på;) Så vi drack kaffe sen kom Erika på att hon skule försöka göra rent tvättmedel och sköljmedels facket i sin tvättmaskin som hon lovat bort till Sara för det var så igen geggat. Gick och plocka bort och hon fick bort Mycket skit därifrån. Sen behövde hon blötlägga en en del men hade ingen propp till diskhon så jag kläckte iden att hon kunde lägga den i badkaret^^

Vi umgicks några timmar och Anton sov lite vi börja kolla på film sen vakna han och jag visade honom mitt Lilleskutt lepsyl så då ville han ha det så söt ungen fick det så klart:p Jag är ändå inte så förtjust i lepsyl som smakar vanilj:P Han "målade" på mig oxå söt ungen.
Vid 13 gick jag hem och värmde  mat från igår och åt sen vi 14 la jag mig och skulle vila ner maten lite och vakna kl 18 shit råkade visst somna rejält:p Och nu vill jag sova mera men då lär jag garanterat vakna 3-4 i natt så ska hålla mig vaken och se Gladiatorerna iafall. Men ska nog snart bädda ner mig i sängen och titta där så somnar jag så gör jag.  Har haft sjukt ont i knäna och foten hela dagen men när jag sov slapp jag jue känna det. Men har känt när jag har böjt och sträckt ut benen även om jag inte riktigt vaknat.

Ska stoppa i mig kvälls meduciner nu sen får vi se vart kvällen drar.

Av Marie - 17 mars 2012 07:06

Den dära dejten igår gick inge vidare. Jag kände ganska tidigt att han inte var nått för mig men gav det en chans men det kändes bara fel och inte alls bra. Så skickade hem honom med sista tåget. Han fråga om han gjort nått fel och tjatade om att få stanna men jag var benhård. Jag hade sagt redan innan han kom att det kunde bli så dels för att jag sällan faller för killar sen för att jag inte tänker ge mig in något igen om jag inte verkligen känner för det. Han blev så klart ledsen för han tyckte massa om mig sa han men jag måste utgå från vad Jag känner och vill. Och det kändes bäst så.


Idag fick jag sova ända tll 6.30 nånting men vakna med ont i höger hand oxå:S Men hoppas det bara är ömt efter att jag hoppa runt på kryckor igår. Orkar INTE med flera onda ställen. Nu ska jag tjattra vidare med Mattias och Erika på msn. Mattias är nog den ända mannen som skulle passa mig haha det säger han själv iafall asg.

Ovido - Quiz & Flashcards