Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

En fundering..

Av Marie - 7 maj 2012 20:21

Man märker vilka som är ens vänner när man mår bättre, en del människor har nästan helt slutat höra av sig sen jag slutade med mediciner och mår bättre och inte är lika depp och bara har negativa saker och säga/skriva. Visst jag känner Nästan bara människor som oxå har psykiska problem. Men nu när jag ser allt med andra ögon ser jag verkligen vilka som bara vill prata sjukdomar och diagnoser och mediciner och verkar stötta av att jag kommit framåt och är rejält jävla positiv till livet. Är dom avundsjuka eller vet dom inte hur dom ska bete sig?

Jag är glad att jag har Sara och Erika här i stan och umgås med dom är glada för min skull och positiva. Jag säger Inte att andra inte är det. Men folk kanske helt enkelt inte vet hur dom ska bete sig? Hör nästan aldrig av folk förutom dom två men jag är glad för dom<3


Men ni andra ska veta att jag INTE tycker nått konstigt om er bara för att Jag kommit vidare. Men jag hoppas alla mina vänner ska få må bättre och känna detta.

 
 
Ingen bild

Erika

7 maj 2012 20:29

<3<3<3<3<3<3<3<3

Jag är jätteglad att det har gått så bra för dig utan mediciner! Man blir ju lite fundersam på hur mkt av dina fd mediciner som skapat problemen du har haft???

KRAAAAAM från mig och Panton! :)

Marie

7 maj 2012 20:49

Ja precis dom gjorde nog mer skada än nytta, iafall så många jag hade och i den kombinationen. Känner mig som en helt annan,ny människa nu=)

KRAAM på er

 
Jackie - Livet med mina egna ord

Jackie - Livet med mina egna ord

7 maj 2012 20:40

jag hejjar på dig! du är stark och du ska njuta av alla nya krafter och drömmar du har! <3! du inspirerar!

http://www.sockerkyss.blogg.se

Marie

7 maj 2012 20:48

Åh tack!

 
Ingen bild

Jezzie

7 maj 2012 21:22

Jag har varit dålig på att höra av mig. Men har också fullt upp med barnen. Men å andra sidan har inte heller du hört av dig.
Glad för din skull att du mår bättre, det är du värd.

Marie

7 maj 2012 21:29

Nej jag vet, tänkt på det många gånger men knappt suttit vid datorn sista veckorna för jag varit så slut av alla infektioner som härjat. Men du finns med mig

 
Ingen bild

b2

10 maj 2012 22:16

i'm here and there and everywhere =P
skönt att läsa att allt går bra för dig =)
vet att jag är dålig att höra av mig, men är så fullt upp i hjärnan med allt och sen allt runt omkring.

Marie

11 maj 2012 18:00

Jag har oxå varit dålig på att höra av mig. Men vi vet nog båda två att vi har varann där ändå=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards