Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Marie - 12 maj 2012 22:26

Funderar på att gå och lägga mig men vet inte om jag är trött. Men vet inte riktigt vad jag ska göra vaken heller. Okej film på fyran kl 23 kanske somnar till den i min sköna säng. Men den är alldeles för tom=( Saknar nån och kramas med och somna breve och vakna breve. Helt wierd jag som brukar vilja vara ensam. Men sen allt vände har jag börjat sakna en tillvaro med någon som betyder det dära lilla extra och ger mig pirr i magen bara genom att le mot mig eller finnas där breve. Men jag tänker inte ge mig ut på nån jakt för det. Kommer det nån så gör det. Ska nog fokusera på att komma igång och jobba nu först och främst. Det är prio ett på min lista. Har inte saknat att ha en sysselsättning såhära mycket sen innan jag blev sjukskriven och hela karusellen. Förut trodde jag att jag aldrig skulle fixa och jobba mera och hade ingen som helst lust att göra något vettigt av mina dagar heller. Nu känns det som att inget är roligare och viktigare än att ha ett jobb och gå till och få känna sig behövd och göra nån nytta. Tänk så allt kan ändra sig ibland=)

Av Marie - 12 maj 2012 19:16

idag har jag iafall känt mig liite piggare. Slöade med katter och tv några timmar när jag vaknat, sen vek jag tvätten jag tvättade igår innan pappa hämtade mig så åkte vi och handlade och sen till Blåkulla och lagade mat. Kollade på F1 och TTA och spelade en rad på V75 men jag fick inte så många rätt:p Men tog bara en häst i varje lopp. Sen körde pappa hem mig för jag vågar inte riktigt anstränga mig än eftersom jag ff blir rätt anfådd av lite rörelse. Men känner mig ändå piggare och när jag kom hem så diskade jag all disk jag sparat på alldeles för länge. Var dock inte så mkt ändå eftersom jag inte lagat mat på hundra år och mest levt på rostmackor och frukt. Sen fick jag ett ryck och plockade undan lite grejer jag skjutit på länge. Nu väntar jag på hockeyn^^ Tyvärr gick det jue inte så bra för sverige igår men hoppas på bättre tur idag!


Jag vill ha måndag nuu så jag får ha möte med FNSs AF handläggare och fixa praktik plats. Kommit fram till att jag ska ta Servus i första hand efter en hel dels funderande, vill inte riskera att sätta mig i samma sits på Ok igen som när jag jobbade sist. Sen är jue Servus BRA mycket närmare:P Ser verkligen fram emot att komma igång! Hoppas bara alla jävla fysiska problem är över snart. Jag mår inte direkt dåligt över att jag får den ena skiten efter den andra men lite less blir jag på att inte vara helt fit for fight nångång. Men nu ska det väl ändå vara över med allt.


Jag har världens finaste missar förutom  Stella när hon kommer och slår mig i ansikte på morgonen för att hon vill ha påsmat. Fast äsch jag älskar henne ändå matvrak är hennes andra namn och lite charmigt^^ Ozzys sår har nästan helt dragit ihop sig men han ser fjantig ut med en stor kal fläck. Men han verkar inte alls lida av det eller ha ont längre=)


Nej nu ska jag gräva ner mig i soffan kolla på Postkodmiljonären sen hockeyn=)

Ovido - Quiz & Flashcards