Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Marie - 2 maj 2014 19:49

Jag har knappt hängt med denna vecka, vet inte vad jag gjort och inte gjort. Men jag vet att jag var på folksam idag och skrev på papper och placerade en del av mina försäkringspengar. För summan jag tog ut ska jag skaffa en citroen c3,byta kyl och frys, ny soffa, och ett besök på Sophiahemmet för att få RIKTIG vård för min mage. Landstinget litar jag inte alls på längre. Dom gör jue fan ingenting och skulle väl missa om man hade en fotboll i magen..Sen ska jag bara leva loppan lite men försöka att inte blir För galen:P


Ikväll är en såndära kväll när magen gör snuskigt ont, och jag gör det inte bättre genom att äta glass och utan att ta laktas. Men kanske får jag sprutt på min morfinstoppade mage då. Jag är allmänt off oxå less trött nere och vill typ sova och gråta samtidigt. Men jag SKA se Lets Dance innan jag får sova.Och med tanke på hur min mage känns nu lär jag inte somna på ett tag...



Ovido - Quiz & Flashcards