Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Marie - 18 maj 2014 19:37

Gud jag har verkligen glömt bort att blogga sista tiden. Men hänt så mycket, dom flesta av er följer mig jue på FB eller pratar med mig på Qx så ni har koll ändå, jag går som i en dimma, inte negativt direkt men saker händer i sån fart att jag glömmer vad jag gör och inte gör. Jag slarvar med medicinerna, får skäll från psyk, bättrar mig lite börjar slarva igen...MEN imorn lunch drar jag till V-ås och Paula fixar lite grejs, sen natten mellan måndag och tisdag drar vi ner till Ullared :D:D:D impuls planering i måndags ;)


Har gått och köpt mig en tok snygg bil oxå^^ Mitt vrålåk Ansi. Nu är det kul och åka bil igen^^Har förnyat en del i hemmet oxå, och unnat mig en del saker, och NEJ jag har inte vunnit på lotto, men jag har fått försäkringspengar för att jag stämplas som hopplöst sjuk....ganska skönt ändå och inte ha pressen på mig att jag MÅSTE ut i jobb och sysselsättning, men Nånting vill jag göra framöver, men målet just nu är att hantera vardagen. Har möte med läkaren och B imorn för att gå igenom medicinerna, dom har blivit alldeles för många igen och jag vill inte ha mer än absolut nödvändigt för att hantera vardagen utan att vara drogad och sänkt. Sen denna bråkande mage..den kräver jue sina piller oxå...väntar på att höra av kirurgen igen för smärtmottagningen gav upp om att hjälpa mig..Marie den hopplösa att hjälpa...


Nu ska jag dricka klart min cider ta en cigg sen får vi se. Är lite matt och off ikväll men taggad för Ullared ändå!

Ovido - Quiz & Flashcards