Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Vad har jag gjort idag?

Av Marie - 11 juli 2011 18:06

Känns som att den hära dagen har gått utan att jag gjort ett skit, är nog för att jag sov så länge, sen var jag hos Gunn kl 13 vi prata om hur jag hanterat dom senaste dagarnas upp och ned gång, fick beröm för att jag hanterat dom destruktiva impulserna bra och inte fallit för dom. Sen prata vi lite kring medicinerna och hon ska prata med nån läkare på onsdag om att höja vb cicordinolen eftersom jag ibland behöver ta den mer än en gång om dagen. Får hoppas det verkligen kommer nån läkare dit på onsdag nu så hon kan göra det då.


Sen gick jag hem och så bara gick timmarna och så smsa Daniel och fråga om jag var hemma så han kunde komma förbi och dricka kaffe och det var jag jue så han kom vid 17 tiden,tror jag? Sen åkte han för kanske en halvtimme sen, vi satt på balkongen och prata och drack kaffe. Var trevligt och prata lite strunt bara sådär och umgås.

Nu ligger jag i soffan och slöar, har precis tvingat i mig en näringsdryck för jag hade ingen aptit alls för nån mat. Men nått måste jag jue ha i mig. Måste komma ihåg och köpa saftsoppa imorn! Skrivit handlingslista, ska göra min potatis och köttfärsgratäng på torsdag eller fredag åt Mary så hon får smaka den=)


Ska kolla på en lägenhet på onsdag som jag hitta på blocket, hyreslägenhet, trött på bostadsrätt den ligger på första våningen men Sara säger att den är utan balkong så då är det kört då kan jag ändå inte ha katterna ute och skulle känna mig instängd utan balkong men nu har jag redan bokat in visningen så ska gå på den iafall. Vill bo så Ozzman kan få gå ute, Sessan är jue inte så mycket för det. Sen vore lite mindre skönt börjar kännas stort och dyrt det hära om ekonomin skulle bli förändrad. Men har bott här 2 år längsta jag bott i nån lägenhet tror jag;) Funderat på om jag ska flytta tillbaka till det stället jag bodde på förut men dom har inte så fräscha lägenheter om dom inte renoverar ska kanske ringa och kolla med dom imorn om dom har nån lägenhet på första våningen med balkong ledig som är större än den förra jag hade för den var lite liten annars hade jag bott kvar där.


Nu ska jag krypa ihop i soffan och glo på tv orkar inte tänka.

 
 
mary

mary

11 juli 2011 18:19

oh nom nom, ska bli göttars.

jag har ju fått i min lägenehet i 2 år och 3 månader, klart rekord nu.

http://janemary.blogg.se

Marie

11 juli 2011 19:08

Vi börjar lära oss att bo kvar på samma ställe ett tag:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards