Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Katterna turas om att väcka mig

Av Marie - 28 juli 2011 10:27

I går morse var det Wilma som väckte mig, imorse var det Ozzys tur, han börja klampa runt på mig strax före 10. Då ville han gosa, men jag antar att det var dags och gå upp även om jag inte sömna fören strax efter midnatt. Så han fick lite gos och även Wilma kom och ville bli lite kliad. Så nu sitter jag här med ett litet glas saftsoppa för att få i mig något och en mugg kaffe. Funderar på att börja med säsong 5 av CSI Las Vegas men har ingen riktig lust och tror inte jag kan koncentrera mig.


Nu kom posten med tradera paket till mig:D ett armband och en klänning sen en post avi det är nog min betty boop munktröja som var för stor och dela ut. Ska visa bild på klänningen och armbandet nedan för er:

   

Klänningen vann jag för 7 kr det kallar jag okej pris^^

Armbandet var helt nytt och jag köpte det på köp nu för 45 kr blev helt kär i det och var bara tvungen och ha det. Munk jackan hade människan laddat upp bilden på fel ledd på så den vägrar jag sno, tar en egen bild när jag hämtat den. Hade en sån munktröja förut men den är puts väck så när jag hitta en ny för typ 25 kr slog jag till:D

Armbandet var så stort så jag kan dra a det utan att knäppa upp det tyvärr så måste fixa det på något vis. Får fläska på min hand led endast haha.

Nej nu ska jag läsa reklamen som oxå kom.

 
 
Jackie

Jackie

28 juli 2011 12:53

åh, dessa katter är ju så mysiga :)
jag tog sovmorgon idag och hade sällskap i sängen av min katt siri. jättegosigt! :D

och klänningen du vann var skitsnygg, du får visa en bild sen tycker jag - när du har den på dig!

ha en finfin dag! <3

http://www.sockerkyss.blogg.se

Marie

28 juli 2011 13:21

Ja dom är bra mysiga katter=)
Klänningen var ganska kort när jag hade den på men med ett par tjocka tights funkar den provade den innan jag tvättade den så får fota när den torkat=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards