Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Jag fixad det.

Av Marie - 3 mars 2012 05:15

Jag tog mig igenom gårdagens skrik i huvet om överdos genom att ta kvälls medicinerna tidigare och en sömn tablett innan kl var 19 sov jag. Sömn är bra flykt för mig när den vill gå min väg. Men således sitter jag här och skriver nu 5.16 vakna redan vid 4.30 för att knäna och axeln gjorde så jävla ont har om gjort hela natten vaknat av att jag inte kunnat legat som jag vill. Nu är det tllbaka som förra veckan med som dära nästan outhärdlig smärta när jag ska resa och sätta mig eller bara böja och räta ut benen. Men men jag stod emot överdos skriker och vet att jag är starkare än tabletterna iafall denna gång. Ett plustecken på plus sidan som Malin skulle säga=) Jag tänkte nästan ring jouren men vågade inte ifall dom ville att jag skulle komma in på en bedöming orka liksom åka fram och tllbaka för att få veta nått jag redan vet.


Nej nu blir det och krypa upp í soffan och slå igång ett avsnitt CSI NY var tok längesen jag såg det senast.

 
 
Jackie - Livet med mina egna ord

Jackie - Livet med mina egna ord

3 mars 2012 09:38

åh. så ledsamt att du ska behöva ha sådana tankar. :(

men jag gör likadant. gjorde det igår (inga överdostankar, men självskadetankar), tog kvällsmedicinerna lite tidigare och la mig för att sova. att sova bort livet kan kännas tråkigt, men vad gör en inte?

ha nu en fantastiskt vacker dag, precis så vacker som du är!

http://www.sockerkyss.blogg.se

Marie

3 mars 2012 10:05

Ledsamt att du oxå ska behöva ha självskadetankar=( men sova är bra även om man sover bort sitt liv men gör vi oss inte illa då så är det jue bra iafall!

Ha en super fin dag du med sötnos. Vi har härligt vår väder så blir mycket promenad idag för mig.

 
anjelica

anjelica

3 mars 2012 16:30

fan vad starkt av dig att ej överdosera! =D
sova är bästa medicinen, kramis!

http://anjels.blogg.se

Marie

3 mars 2012 17:17

Tack=) Känner mig stolt faktiskt för jag är så van att göra så när jag mår dålgt.
kraam

 
Ingen bild

amalia

8 mars 2012 09:31

starkt av dig att stå emot!
fortsätt kämpa och ge aldrig upp.
styrkekramar!

Marie

8 mars 2012 11:01

Tack gumman

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards