Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Får jag reda på felet idag?

Av Marie - 9 mars 2012 06:30

I natt har jag återigen sovit som skit, första 2-3 timmarna sover jag bra sen vaknar jag så fort jag rör mig minsta lilla, lärt mig att om jag sover med onda axeln/armen ovanför huve så gör den mindre ont men svårt och hitta en bekväm ställning då eftersom jag har svårt och sova en hel natt i samma ställning, och knäna skriker minsta lilla jag rör benen.

Men idag ska jag till läkaren, ska kräva röntgen av knäna och en remiss till ortopeden och hoppas den remissen inte dröjer allt för länge, tror dom bara har ortoped här ibland. Det sa iafall SSK åt mig att kräva när jag fick tiden. Axeln känns lite bättre efter fyra tramadol JAG VET det är för många men har man så ont så man vill gråta så fort man rör sig gör man vad man kan. Smörjt med tigerbalsam oxå så det gör det lite bättre med men den effekten sitter inte i så länge tyvärr.


Och jävla snö har vi fått ute igen!! Jag Vill inte ha det! Men hoppas den försvinner i helgen när det ska bli fint väder igen, Inte för att jag fixar och ut och gå i nuläget men bara att se snön gör mig deprimerad för mindre, jag var så glad när vi fick barmark! Men men det är bara början på Mars så vad ska man förvänta sig men när denna snö är borta får det fan vara slut på det!


Nu ska jag dricka kaffe och vänta på att nån vaknar och kommer in på msn. Själv har jag varit vaken sen 5.30 var halv vaken så fick jag ett sms så jag vaknade helt. Var vaken igenom hela Biggest Loser Sverige igår:D Men sen däcka jag ganska fort:P Men vaken lääänge för att vara jag:P

 
 
Jackie - Livet med mina egna ord

Jackie - Livet med mina egna ord

9 mars 2012 06:49

sv; ja. jag förstår inte att sömnen ska vara så svår att få fatt i. grrr.

men din stackare - vad ont du verkar ha. jag hoppas verkligen att de hjälper dig så att du slipper all smärta. det låter verkligen hemskt. *kram*

(om du vill, adda mig på msn: larsen.emma@hotmail.com ^^ är också morgonpigg, och då brukar det alltid vara så tomt på msn.)

http://www.sockerkyss.blogg.se

Marie

9 mars 2012 08:03

Ja sömn är ett helt projekt usch.

Jo jag har rejält ont och hoppas det kommer till nån lösning idag om jag så ska tjata mig till en remiss till akuten för att få nått gjort idag för nu orkar jag inte gå runt såhära längre.

Åh ja det låter trevligt addar dig=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Ovido - Quiz & Flashcards