Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Marie - 6 februari 2012 07:30

Gått upp 11 kg på lite över två månader. Provade nyss jeans provade 3 par och kom inte i nått av dom, alla var för tighta över höfterna. Så nu blir det hålla igen på maten och verkligen äta på mat tiderna bara. Och börja cykla ordentlig igen och gå så mkt jag fixar i kylan med mina bihålor. Jag MÅSTE ner i vikt igen. Vägrar köpa större kläder! Jag ska INTE bli ett stort jävla hus igen! Mat klocka och INTE äta mellan mat tiderna och cykla -nicka-

Av Marie - 6 februari 2012 05:12

Okej att jag är van att vakna tidigt, men kom igen, 4.10? Försökte verkligen somna om men det gick bara inte. Låg och läste lite men hade inte ro, löste lite sökord men hade inte ro med det heller så jag hamna här med en mugg kaffe. Nu är det 45 minuter kvar till Nyhetsmorgon börjar. Jag roar mig med musik och kaffe så länge. Kroppen gör faktiskt Inte ont i dag bara huvet. Huvudvärken börjar återigen bli en återkommande besökare suck. Fryser gör jag oxå som vanligt.


Idag SKA jag ta mig iväg på FNS missade det i torsdags och missar nu på torsdag eftersom jag ska till FLE då med min cp axel. Men har jue tid på mig att komma i ordning till FNS idag iafall så behöver inte känna mig stressad haha. Har ont i bihålorna så skönt att det "bara" är 8 minus ute hinner kanske bli liite varmare tills jag ska ut.


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ställa mig i en varm dusch och tina upp. Ångesten krälar under ytan sådär ovälkommet som om den kommer göra rejält gästspel så ska mota den i grinden med lite medicin. Orkar inte med några ångest utbrott nu på morgonen.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards