Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Marie - 15 februari 2012 10:17

Besöket hos farbror doktorn gick väl bra vi prata kring mina tankar och impulser och vad jag och Malin kan behöva arbeta med. Sen tog han bort mina 2 mg cicordinol och höjde therlanet med 20 mg per dag ist. Det känns bättre för theralen hjälper bättre än 2mg cicordinol, säkert för att jag redan har så mkt av det i kroppen på mina utsatta tider.

Gick hem med tankarna kvar i samma banon men lovade honom att försöka kämpa.


På fredag åker jag till fina Jessie och har mys helg med henne och Leah snuttan. Det ska bli awsome!<3 Behöver verkligen komma bort från mina invanda rutiner och min vardag lite och hämta nya krafter.

Glad att jag har dig vännen och alla er andra med!<3

Av Marie - 15 februari 2012 07:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Marie - 15 februari 2012 07:16

Jahapps då var det ny dag med nya tag. Går dagen bjöd på mycket ångest och skit. Men Malin ringde och berätta att dom ordnat en akut läkar tid till en old man in da house efter remiss från akut psyk, så ska ner och träffa honom kl 9 idag. Får se om han pillar nå med medicinerna eller överlåter det till min ordinarie läkare som jag har tid till 2/3 men jag hoppas det blir nån ändring redan nu så jag kanske kan må lite bättre. Om inte annat mera theralen varje dag så jag kan hålla ångesten i schakt lättare. Tankarna är inte mycket bättre tyvärr. Men jag försöker kämpa på. Återkommer senare med uppdatering om läkar besöket.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards