Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Marie - 5 april 2012 18:13

Gav efter för mitt enorna pizza sug jag haft över en vecka idag och åkte upp till Sara på förmiddan sen gick vi med barnen till US Pizza och käkade, åt Calzone special varit sugen på calzone så länge och inte ätit pizza på säkert ett halvår. Det var Såååå gott. Sen gick vi ner till vilhelmina parken där Alex träffade dagis kompisar han lekte med och Aras fick gunga för första gången och tok skrattade han älskade det verkligen=)

Sen åkte jag till Blåkulla och lämna kattsand och rosor till mamma som jag köpte som påskblomma eftersom hon redan hade påskliljor. Sen var det dags för ortopeden, fick veta att senfästena till knäskålarna är dåliga så ska börja med sjukgymnastik för att träna upp lår och knä muskler, han trodde smärtan i foten kunde vara psykisk för att knäna gör så jävla ont, han vågade inte ge mig kortison för han sa att det kunde förvärra psykiska problem rejält. Men fick iafall byta dom verkningslösa naproxen mot orudis retard som jag hade för många år sen som funkade då. Men han skrev inte så SSK skulle hämta det utan sa åt mig och hämta det och gå till psyk och få delat. Och det gjorde jag. Skulle även sluta med citodon eftersom dom inte ger nån direkt hjälp. Ta nån vid behov bara.


Efter psyk åkte jag och hämta Ozzy och levererade honom till Blåkulla så nu är det lite tomt här hemma men han har det bra hos mormor som ville låna honom nån dag fast jag inte kom iväg på nån påsk resa.


Imorn ska jag och Sara åka till Avesta och bada med Alex får se om Aras får följa med eller om han får vara hos sin mormor. Jag har aldrig varit i nya badhuset i Avesta så det ska bli kul, kommer nog bosätta mig i bubbelpoolen där:P


Nej nu kaffe och Msn med Erika=)

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards