Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 12 april 2012

Av Marie - 12 april 2012 07:47

Japps i natt blev jag med comviq, telias surf funkar jue som det vill, köpte i sommras årskort surf för 500 ändå drog dom pengar varje dag. Så beslutade mig förra veckan för att gå över till comviq så i natt böts det. Måste bara tanka på kortet så fort jag får pengar senare idag. Så för tillfället kan jag inte svara på sms. Men får nog inte så många innan lunch:P


Sen har jag beslutat mig för att sluta på FNS får ändå ångest i flera dagar innan jag ska gå dit. Då är det bättre dom ger min plats till nån som har nytta av den. Så mailade tidigare och skrev det och bad Annelie som är chefen att ringa mig. Känner mig faktiskt inte dålig för att jag slutar för jag har försökt och försökt att gå dit men mår skit dåligt innan jag ska ta mig dit sen är det massa folk som ger mig ännu mera ångest.
Ska försöka via FK och få vara på hunddagiset här i stan några timmar i veckan ist. Så jag gör något.

Men just nu har jag fullt upp med mig själv.


Nej vänta på att telefonen ringer och hämta mera kaffe.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards