Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Marie - 14 april 2012 06:31

Igår hängde jag och Sara ihop från typ 10-18 först slöa vi lite hemma hos henne sen gick vi ner på stan och gjorde lite äenden och så bjöd hon på kina mat så som hon är, hon hävdare bestämt att jag lär äta ett mål mat om dagen, och jag tänkte att det kan jag väl göra, sen åt jag bananer och paprika och drack shakes resten av dagen och massa kaffe fick springa massa på toa som man gör första dagarna med shakes men hade gått ner 2.5 kg tills idag^^ Sånt sporrar en verkligen att fortsätta kämpa med det!

Sen var vi hemma hos Sara och jag hjälpte henne passa Aras medan hon sprang upp och ner i tvättstugan han är så mysig den bus ungen snart går han har vi konstaterat. Ska bli kul=) Fast då får Sara hålla alla saker undan så kom vi på att hon ska köpa barnspärrar på Ikea nästa fredag till alla skåp och lådor:P


Sen var vi och hämta Alex på dagis och när vi kom tillbaka ville han visa sin nya cykel och när han cyklade så Aras som inte var så pigg fick gå in till mormor så tog vi en tur ner till apoteket med Alex för Sara glömde köpa en sak när vi var där tidigare. Alex är jätte duktig och cykla=)

Sen satt vi och prata lite mera ett tag innan jag åkte hem och kröp i pyjamas och åt en paprika och kollade på tv.

Däckade under Lets Dance och blev sovandes i soffan i natt men den är skön den med=)


Idag ska vi nog ta en promenad till hembygdsgården om det blir sol som vädret lovade igår. Annars hittar vi på nått annat=) Så kul att vi börjat umgås igen saknade tiden med dig gumman!


och imorn em/kväll ska jag vara barnvakt åt Anton för Erika och Co ska på konsert. Får jag lite egen tid med min bus unge. Ska vi tampas med middag och läggning. Som jag sa till Erika det kanske tar lite tid med sakerna men vi löser det säkert=) Anton kan vara envis men det kan jag oxå;)


Nej nu kallar kaffemuggen!

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards