Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Marie - 11 april 2012 07:28

Tänk vad lycklig man blir när man vaknar och Bara har ont i handen och foten. Det känns som en stor lycka. Men å andra sidan gör handen djävulusiskt ont. Men det kan jag hantera för den går jag inte med, och foten är inte av värsta smärtan.


Har tvättstuga nu sen 9.30 ska jag till distriktan och få b12 och p-sprutan. Funderar på att sluta med p-sprutan för att se om jag mår bättre psykiskt men vet inte vad jag ska ha ist för den är jue där av en anledning. Ska prata med barnmorskan innan det är dags för nästa spruta se vad det finns för alternativ för dom problem jag har. Eller om dom gett sig efter alla år med p-spruta. Skulle ringt här om veckan innan denna spruta men helt glömt bort det.


Ställde mig på vågen imorse och det var inte alls kul men vet att en del av det beror på att det är dags för p-sprutan går alltid upp innan den.


Regn och grått väder idag oxå, får se om jag ger mig ut på en promenad ändå sen och trotsar vädret. Nått av mina paket från HM eller Ellos borde komma idag fick mail för étt par dagar sen att dom var på väg. Ska bli spännande och se om det passar=) Jag är jue ganska bra på att överdriva storlekar=P
En del från hm skulle komma i Maj först och nått i Juli hoppas det går fortare ändå det brukar det göra.


Nej nu ska jag dricka min smoothie sen gå ner och stoppa tvätten i tummlaren och torkskåpet.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards