Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Marie - 19 april 2012 09:33

Igår var jag riktigt död sov knappt nå på natten och efter att ha gått runt eskiln med Sara och barnen var jag så trött så jag höll på spy. Åkte hem och kröp upp i soffan för att sova men kunde ändå inte koppla av så tog två theralen till slut somna jag en timme. Sen till natten tog jag fyra theralen för att få sova. Däcka vid 20.30 och sov nästan till 6.30, var upp på toa några gånger. Sen låg jag och halv sov till nyhetsmorgon och gosa med Ozzy på magen=) När jag gäspade sjuttioelfte gången satte han en tass på min mun:P Har inte tagit några mediciner utom theralen så från imorn räknas resten som utsatt, men Malin ska prata med läkaren va vi ska ha som back up ifall jag blir sämre.


Nu ska jag snart hämta Sara och Aras och göra lite ärenden och handla åt hennes mormor. Sen ska jag vara barnvakt åt Aras medan Sara är på möte. Då tar vi oss en promenad när det ändå är fint väder=)


Imorn blir det V-ås med Sara och Aras=)

Det ska bli najs=) får låna pappas bil eftersom det ev blir snö och jag har sommardäck på. Får vi åka fint:P


Nej nu ska jag klä på mig och åka till Sara=)


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards