Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Marie - 13 april 2012 07:07

Igår när jag hade hämtat medicin åkte jag till Sara och blev bjuden på lunch, fick hemlagad gulash soppa den var SÅ jäkla god. Skulle lätt kunna äta den varje dag^^

Sen gick vi till US Pizza för Moustaffa behövde Saras hjälp med en sak. Så vi satt är och pratade lite och drack en dricka. Sen gick vi ner till röda korset som var första planen efter maten. Jag hittade inget men Sara hittade en ny hemtelefon. För hennes gick bara att ringa in på inte ut:P Och hon hade tur den funkade;)

Sen åkte vi och hämtade Alex på dagis, vidare till Tre kr och satt där en stund. Alex blev kvar där kom nå barn han skulle leka med så skulle han få skjuts hem sen. Så vi åkte hem till Sara och pratade en del hon behövde prata ut om lite saker och självklart ställer jag upp och lyssnar och säger vad jag kan <3

Vi var ute och pratade lite med hennes mamma som bor granne med henne numera. Sen hennes grannar varav en är min gammla jobbar kompis men tror inte han kände igen mig. Eller så ignorerade han det bara. Men sen blev jag trött och hungrig så åkte hem och käkade och slö kollade på tv.

Däckade vid 20.30 vaknade 1.15 och var vaken ett par timmar sen somnade jag i soffan och vaknade 4.45 och kunde inte somna om så sen dess har jag suttit och löst sökord läst en skvaller tidning jag köpte när jag var inlagd men inte läst än. Pratat med Sara på face chatten och Mattias på msn.


Haha just ja Sara smsa igår kväll och berätta att en kille på Us vill ha en dejt med mig. Jag sa att jag kan ge det en chans men att han inte ska ha för stora förhoppningar:P


Nej nu blir det mera kaffe men först ett besök på toa kaffe och shake sätter fart på blåsan:P

Av Marie - 13 april 2012 05:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards