Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Marie - 9 april 2012 06:00

Ja nu är snart påsken slut äntligen. Hatar som jag nämnt tidigare när den rör om dagarna. Idag är jue för fan psyk dag, men nej jag får vänta tills imorn. Sen får jag hämta medicin på torsdag igen för Gunn är borta på fredag. Blir en helt fuckt up vecka. Men det får väl lov och gå. Idag ska jag läsa lite texter om Mindfullness jag fick av Malin för flera veckor sen som jag skulle läsa så ska vi disskutera dom. Inte blivit av än eftersom det hänt massa annat. Har läst dom en gång men glömt bort vad det stod. Och ska kommentera dom lite.


Igår kväll var jag på Blåkulla och spela bingolotto. Jag vann, en ny lott:p Men det var vinst iafall:P Kanske får en ny lott med bättre vinst när jag löser in den på coop;)

Idag hoppas jag på fint väder så jag kan ta en längre promenad bara foten hänger med på det. Men den har varit hyfsat okej sista tiden, bara jag kör med stödstrumpor när jag är ute och går så.


Nej nu blir det mera kaffe,sökord och musik.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards