Maries liv om allt och inget

Direktlänk till inlägg 4 april 2012

Pasta och sömnlös

Av Marie - 4 april 2012 01:04

Ja det dära med att inte kunna spy efter GBPn kan vi stryka, flera timmar i går kväll gick åt till att spy pasta. Men får väl vara glad att jag inte har nån magsyra kvar direkt, smaka likadant på vägen upp som ner:P Inte ätit bara pasta på eeevigheter åt liiite pasta sallad förra veckan bara. Tror jag dumpa på pastan med ost och ketchup eller så var det en riktigt snabb magsjuka. Men fy fan så jag mådde. Vågade inte ens ta mina kvälls mediciner för jag tänkte att dom bara kommer upp. Däckade vid 21 och vaknade 24 igen försökte somna om men lyckades inte så gick upp och tog ett par mackor nu när magen kändes bättre och mina mediciner så kanske jag blir trött och somna igen. Ingen lust och vara vaken för dagen nu.


Råååkade köpa blekning och röd färg igår visst ooopps. Men jag återvänder alltid till mitt kära röda hår bara och inse:P

Blekte det igår kväll är nån sorts gul orange nu såå sexigt:P Men ska slänga i den röda när det blir morgon.Köpet nått märke på den röda jag aldrig sett förut på pickaboo för 30 kr för coop i Avesta hade ingen röd jag gillade. Glömde så klart spana färg på HM när jag var där med Sara medan vi väntade på hennes mamma som vi skjutsade till Avesta på ett ärenden.


Blev även bestämt att jag följer med Sara och barnen till hennes pappa i Järvsö på torsdag och blir kvar över helgen det ska bli kul med en road trip=) Och få komma bort lite och andas lant luft dom har både hundar katter och hästar där=) Sara du är en underbar vän glöm aldrig det!<3


Nej nu ska jag försöka sova lite mera.

 
 
anjelica

anjelica

4 april 2012 19:51

Djur får alltid en att må gott i själen!
Ha en jättetrevlig påsk!!
Kraaaaam <3

http://anjels.blogg.se

Marie

5 april 2012 06:31

Ja djur är bra=) Men nu blev våran påsk resa inställd pga sjukdom dit vi skulle men jag har jue mina katter hemma=) Kraaam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 9 april 2015 21:01

På söndagkväll läggs jag in,magen har krånglat som f-n fått byta diet ett par gånger,men på inskrivningen träffade jag en underbar ssk som hållit kontakten med mig och hittar alternativ när magen jävlas. Hon stöttar finns där och gör mig lugn. Förber...

Av Marie - 23 mars 2015 17:38

Idag påbörjade jag mina 3 veckor med modifast inför mag/tarm operationen som blir av den 13 april,ska på inskrivning och info vad som kommer ske nästa vecka. Dock vet dom nog inte själva helt vad som måste göras fören dom öppnar,som jag och B sa idag...

Av Marie - 2 mars 2015 22:22

Jag börjar bla se det positiva i saker ist för det negativa som jag är så "bra" på,A-L har verkligen fått in mig på rätt spår,framförallt tror jag för att vi börjat arbeta med ett material som handlar om känslor,våga känna alla känslor men framföral...

Av Marie - 25 februari 2015 12:42

Idag är det 2 år sedan mamma dog,och jag tror först nu jag kan säga "du var en dryg krävande sur jävla kärring Men jag saknar dig ändå!" Hur jobbigt hon än hade det och hur mycket hon än tärde på mitt mående så saknar jag henne. Hon var ju min ända m...

Av Marie - 14 februari 2015 19:42

I torsdags ringde kirurgen,som jag var inställd på skulle säga att inget är fel och vi gör inget åt att du har ont och svårt att både få i dig och behålla mat. MEN han började typ med att säga att jag måste opereras för jag har en vridning i tunntarm...

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards