Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Marie - 4 oktober 2011 18:09

Var och lämna järnprover imorse, var en jääävla kö av pensionärer där fick sitta över en halvtimme men hann iafall lämna mina prover och bort till psyk i tid, mötte både Malin och Gunn innanför dörren på psyk dom stod där och prata. Så fastna med dom sen följde jag med Malin upp. Hon ringde mig igår för det hade dykt upp i data journalen att jag var inlagd så hon blev fundersam, men det var avd som NU först registreat ett diktat från i Mars. JÄVLAR vad snabbt dom jobbar!  Så vi redde ut det och konstatera att jag var hemma:P


Sen prata vi om hur jag ska hantera nedåtgående spiraler och svackor. Jag hade tänkt på en del saker själv och skrivit upp sen gäller det bara att hantera sig av dom också. Jag är jue tyvärr ganska dålig på att agera rätt innan jag gör något destruktivt...men om jag får en dålig period igen ska jag försöka göra det. Och använda mig av mina strategier när jag får ångest. Så prata vi lite om vad som ska tas upp på läkarmötet nästa vecka. Får se om den läkaren blir nån jag får träffa flera gånger eller om hon också slutar lika fort igen. Om hon nu är nå och ha.


Resten av dagen har spenderats med ångest till stor del men hanterade det bra idag tog medicin distraherade mig och låg under bolltäcket. Sen åkte jag och handla en hel del som jag inte orkar gå och bära. Men har inte blivit nån promenad idag mer än till och från psyk via provtagningen. Men har cyklat en mil iafall. Och duschat. Nu blir det soffan och tv resten av kvällen och imorn ska jag på Jysk med mamma och leta gardiner till vardagsrummet. Inte alls nöjd med dom jag beställde eftersom dom inte går ner till golvet sen känns dom inte jag.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards