Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Marie - 20 oktober 2011 16:41

Då är det snart slut på ännu en dag i "jag skiter i allt" läget. Tog mig för med att bättra på hårfärgen på förmiddan, och mitt när jag höll på med det ringde Malin och undra om jag kunde komma för samtal och medicin idag ist för imorn för hon hade dubbelbokat imorn och ville hinna  checka av läget med mig innan hon pratar med läkaren imorn. Så jag fick sitta med färgen i huve tiden ut sen skölja ur det och springa iväg. Vi prata om läget och hur mina tankar går och imorn ska hon ta upp med läkaren om fortsatt stesolid behandling vid behov sen ring mig och berätta och checka läget.


Efter vårat möte hade jag en timme tills gruppen började så gick ner till sjukhus cafet och tog en macka och kaffe. Var ganska skönt och sitta och läsa en tidning och fika. Sen på gruppen skulle vi bowla men jag vill inte göra det och A-L skulle inte heller bowla hon är en av ledarna så vi satt och prata om ditten och datten. Fick en del pepp talk av henne oxå. Så man kan säga att det blev två terapi samtal idag.


Men mina tankar går inte direkt åt rätt håll..men ska försöka hålla ut för på söndag kommer Färningarna till Blåkulla på fika för mamma fyller år nästa vecka och vill gärna träffa dom.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och glo på tv helt slut efter dagen ute och det bråkas i huve. Planer tar form jag försöker styra bort dom men den delen av hjärnan vill inte riktigt lyssna men jag försöker få övertag.


Ovido - Quiz & Flashcards