Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Marie - 5 oktober 2011 18:49

Sista dagarna har det varit en hel del ångest och idag verkar jag inte klara mig undan heller,känner hur det kryper i mig och har mått smått illa i flera timmar och känner mig skum tagit lugnande och hoppas det hjälper innan det bryter ut. Orkar inte med mera ångest nu. Och börjar bli låg och omotiverad också och inte ha nån lust till saker. Men idag tog jag mig till Avesta med mamma och Hillevi och gick på ÖB,Jysk och Willys men det var en smått rejäl kamp och jag fick ett utbrott på mamma. Och jag ville mest hem innan vi knappt kom in på ÖB.


Har inte fått i mig mkt att äta i dag heller. Fått tvinga ner  det mesta men är bra att jag köpt hem nutrilette shakes nu kan jag ta såna och få i mig alla bra näringsämnen och sånt och dryga ut maten med. Köpte även lax på willys dom hade extra pris på kallrökt lax så åt en rostmacka med det och ost nu i kväll men fick tvinga ner den fast jag i vanliga fall älskar det. Vill inte ens ha kaffe:S


Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på Sjukhuset, Halv åtta hos mig, Bonde söker fru sen får vi se om det blir Efterlyst eller sova.


Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards