Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Marie - 16 oktober 2011 16:00

Tog mig igenom gårdag kvällen med hjälp av medicin och tidig sömntablett, för er som har lösen till låsta inlägg så vet ni hur den var.Annars kan jag bara kort säga att jag inte mår på topp nu och det svajar rejält. Det har fortsatt idag men är något bättre och jag har lite mera styrka att styra över mig själv. Men jag längtar verkligen till samtalstiden på tisdag och få lite hjälp med att styra upp saker om det går.

Just nu har jag små delmål att kämpa emot och fixa. Och jag orkar inte med mycket eller vill ingenting heller för den delen. Gör det jag måste och knappt det. Men göra saker jag inte borde skulle jag mer än gärna. Så får kämpa mig kvar här och nu och inte göra det. Men frågan är hur länge jag orkar kämpa emot.


Jag har i princip slutat publicera inläggen på facebook så om ni vill läsa min blogg får ni ha koll ändå. Jag anser att är man intresserad av att läsa så har man koll ändå.



Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards