Maries liv om allt och inget

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Marie - 14 oktober 2011 15:23

Imorse drömde jag massa konstiga drömmar om att jag inte orkade gå upp när klockan ringde och sov vidare så när klockan väl ringde höll jag på stänga av den och sova vidare. Men insåg att den ringde på riktigt och jag var tvungen och upp för jag skulle och hämta medicin. Men det kändes surt för eftersom mitt frikort hade gått ut tidigare än jag mindes fick inte Gunn ut några mediciner vid lasaretts apoteket igår och hade inte haft tid och åka ner på stan så fick inga Fluoxetin idag så får inte börja med dom fören tisdag. Hon skulle iafall försöka hinna hämta dom innan dess. Fick miljoner 2 mg cicordinol oxå eftersom 10 mg är slut i mitt förråd haft så hela veckan oxå. Men dom är iafall små och svälja. Och förut när jag hämta ut på stan skulle dom ta hem cicordinol i lager för att jag brukar hämta där så hoppas dom har dom hemma nu. Nitrzepam tog Gunn ur deras förråd så jag fick iafall.


Efter att jag hämtat medicin lämnade jag Ozzy på Blåkulla för han har suttit vid balkong dörren sen igår och velat ut så han fick åka dit. Sen följde jag med pappa på en provtur i Betty nya bilen till V-ås han skulle till skroten och byta ett lyse som blev fel förra veckan. Man åkte riktigt skönt i henne=) Så fick jag läsa instruktionsboken och lära oss massa saker:p Får se när jag får provköra. På tisdag kör vi iafall Gretchen till skroten i Avesta. Så ska plocka ur alla saker jag ska ha kvar i helgen och ställa dom på Blåkulla tills jag kan plocka i dom i Betty pappa ska iväg i helgen och tar henne då så han får köra in bromsarna bak nå grejs med dom som behöver bromsas in.


Nej nu ska jag gå ut med massa sopor, städade ur skafferiet igår och blev över en halv Ikea papp påse med skräp som gått ut. Så ska jag ta en promenad medan solen lyser.Blivit alldeles för lite promenader sista tiden.

Om Marie


Här bloggar jag om mitt liv

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards